System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Komunikat w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim
Koordynator ds. dostępności w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim:
Beata Kubas - Kierownik Kancelarii Głównej i Archiwum
Podstawa Prawna:
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
Zadania koordynatora ds. dostępności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy,
- monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim, o których mowa w ust. 1, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
adres do korespondencji: Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 7B, 72-400 Kamień Pomorski,
telefon: 91 38 23 120, e-mail: bkubas@powiatkamienski.pl
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Milena Schramm | 26-02-2021 08:23 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 26-02-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | Milena Schramm | 25-03-2021 09:48 |